Wydarzenie, podczas którego obecni byli wszyscy Dealerzy firmy Toyota i reprezentacji Toyoty Europa, odbyło się w warszawskim Hotelu Intercontinental. Pierwszym elementem spotkania była konferencja podsumowująca osiągnięcia firmy oraz warsztaty dotyczące najnowszych trendów sprzedaży. W drugiej części spotkania Goście przenieśli się na 5. piętro hotelu, w którym zaaranżowana została strefa miejska – dynamiczne ulice miasta (m.in. Corrolowa czy aleja Avensis), park z ławeczkami, przystanki autobusowe, turyści, mieszkańcy i nawet policja. Cała ta aranżacja miała na celu zbudowanie naturalnego środowiska samochodów miejskich, prezentowanych przez Toyotę. Podczas wieczornej części spotkania nie zabrakło podsumowań i wspomnień – gala wręczenia nagród dla najlepszych i najwytrwalszych pracowników poprzedzona była filmem „20 lat TMPL”. Po eleganckiej kolacji, w stylistyce nawiązującej do kolorystyki Klienta, przyszedł czas na szampańską zabawę. Goście tańczyli na lustrzanym parkiecie w gorących rytmach Richo Sanchez Gipsy Kings Party do białego rana. Na zakończenie wszyscy otrzymali pamiątkowe prezenty – drzewka Bonsai, symbolizujące dbałość o środowisko Toyoty oraz nieustanną pracę i rozwój na kolejne 20 lat.